En hyggelig aften

I kveld var vi på en herlig Søndagsmiddag hos svigers. Det var kjempe koselig. Spiste fårikål med godt tilbehør. Lenge siden jeg har spist sånn type mat, fikk helt julestemning jeg.. Og når vi snakker om julestemning, nå har jeg pakket inn alle de 24 kalendergavenen søstra mi skal få. Liker å være tidlig ute,  dette blir årets julekalender. Mange finer gaver jeg vet hun kommer til å bli glad for å få.

I morgen skal mamma ta med meg og søstra mi på Ikea. Gleder meg sykt mye, for da skal jeg kjøpe en del babystasj. Tenkte å kjøpe sprinkelseng, madrass, kommode, madrassbeskytter og noe småtterier. Må også ha knotter til en kommode og saueskinn. Selger de forresten maling på Ikea? (If not, skal jeg kjøpe det rett etter jobb i og med at jeg har 2 kommoder som skal malen hvis, og et bord)


Nå er jeg rimelig sliten, enda jeg sov til klokken ett i dag. Skal smårydde litt før jeg finner senga. For i morgen må jeg opp kl 05.30! Puuuuuh

0 kommentarer

Siste innlegg