Jeg har vært heldig

Gjennom svangerskapet så langt har jeg hatt svært få plager. I løpet av mine første 5 måneder har jeg ikke hatt en eneste fraværsdag på jobb som har vært svangerskapsrelatert. Ikke har jeg hatt noe særlig kvalme, men jeg har vært konstant trøtt de første 3 månedene.,  noe som er svært vanlig. I en uke hadde jeg også sterke magesmerter, men de ga seg etter den ene uka, heldigvis! Føler jeg har vært heldig med at jeg har hadd så få plager.

Men nå begynner jeg å få noen plager jeg ikke har hatt tidligere. På grunn av en rygg-sykdom (!?) jeg har, så har jeg verkende smerter i/under begge ribbeina og i ryggen. Tidligere har jeg blitt bedre når jeg legger meg ned, men nå verker det like mye uansett om jeg står,går, ligger eller sitter. Det blir bare verre og verre føles det som. sukk. Men likevell er det fantastisk å være gravid:) Sååå verd det!

2 kommentarer

Siste innlegg