WHAT A DAY!!! HIPP HURRA

Nå føler jeg meg ca 30 kilo lettere! Jeg er ferdig med eksamen og det gikk strålende. Det som er så fint med muntligeksamen er at man får vite karakteren med en gang. Jeg hadde en muntlig presentasjon på engelsk og etterpå pratet jeg med læreren og svarte på noen spørsmål. Jeg kunne ikke vært mer Happy akkurat nå!


Måtte selvfølgelig ha på Blazer idag, fordi vi skulle se “business-like” ut på muntligeksamen


Ble så fornøyd med eksamen at jeg måtte unne meg noe. Kjøpe en jumpsuit, en thigts og øredobber


I kveld har jeg vært på Cheertrening. Det var kjempe morsomt. På neste trening skal vi øve oss på hvordan vi skal gå i 17.mai toget! FUN! Nå skal jeg rydde, brette klær, vaske kopper, lakke negler og slappe av. Har kosa meg ut i sola hele dagen idag, for i morgen er det meldt regn. Må nesten nyte finværet når det endelig er her.

 

5 kommentarer

Siste innlegg