Første gangen jeg har blitt angrepet!

Var ute  å gikk en lang tur litt tidligere i dag, og på veien ble jeg angrepet av Måker! OMG! Først skrek en måke og stupte ned mot meg, jeg skvatt og gjemte meg i et bussskur. Men jeg mått jo videre og bestemte meg for å lpe derfra for å komme meg unn situasjonen. D ble jeg angrepet av 4 måker! De stupte etter meg alle 4, og jeg måtte slenge veska mi over hodet mitt slik at de ikke skulle treffe meg. Er det mulig liksom?!

i helga har jeg sovet lite, og i natt sov jeg bare 4 timer. Har alltid så mye å gjør eat jeg rekker ikke sove lengre. Nå føler jeg meg litt sånn:

1 kommentar
    1. Da er det vel kanskje begynt å komme måke egg eller noe sånt da. Vet de blir syyykt aggressive når de får egg og unger. Men det er litt tidlig for unger ennå 😛

Siste innlegg