NYTT INNKJØP

Sussi er så kul! Jeg har hørt at når en katte flytter hjem så skal hun holdes innendørs i 4 dager, men har også hørt opp til 14 dager. Men Sussi er så vant til å gå ute at hun ble helt crazy i natt da hun ikke fikk gå ut. Derfor slapp jeg henne ut, og satset på at hun visste veien hjem selv, måtte bare stole på henne. Ellers ble det ikke mye søvn på oss andre i huset.

I morgest stod jeg i døra og ropte på henne, men ingen Sussi kom. Da var jeg redd hun virkelig hadde rotet seg bort. Gikk ut gjennom gata og ropte på henne, plutselig hørte jeg “mjaumjaumjau” og der kom Sussi i full fart mot meg. Hun var ikke langt unna leiligheten. Virker som hun skjønner at hun hører til her nå, og det er jo kjempe bra! Så slipper vi å tvinge henne til å være innendørs når hun absolutt foretrekker å være ute.


Ny Topp fra HM

5 kommentarer

Siste innlegg