Martna og shopping

I dag var vi superheldig med været, det var 26 grader og sol/skyet. En perfekt dag til å tusle rundt på Martna’n i byen. Møtte søs etter jobb og vi gikk innom alle butikkene på torget. Glemte nesten at det var Martna’n vi dro til byen for, det var mye mer spennende å se i de normale butikkene. Men vi måtte nesten ofre noen minutter for å gå gjennom Martna bodene også. Fant ingenting (som forventet) Men shoppet mye på de andre butikkene. Blandt annet en nydelig topp fra Hm, kjole, veske og topp. Skal legge ut bilde av innkjøpene litt senere.

Nå må jeg på posthuset en tur for å hente 2 pakker. Aner ikke hva det kan være. Jeg bestiller så mye og glemmer av og til hva jeg har bestilt. Derfor er det alltid like spennende å hente pakkene mine. Det eneste kjipe er at jeg må gå til posthuset, og det tar 1 time tur/retur. Puh



1 kommentar

Siste innlegg