Happy birthday

I går hadde min kjære søster bursdag, hipp hipp hurra!! Jeg hadde kjøpt noen smågaver til henne, noe accessories, både mobilveske-smykke, øredobber og ring. Og mye annet småtterier. Hun trodde det var hele gaven… Helt til hun pakket opp hovedgaven jeg hadde gjemt unna – nemlig en Iphone! Da ble hun glad da!

Vi feiret ute på restaurrant med familien og koset oss skikkelig.  Været var herlig, og det var en hyggelig bursdagsfeiring. Enda mer feiring blir det til helga! Gleder meg!

Fikk også øvelseskjørt i går. Det gikk ganske bra, bortsett fra at jeg svingte av veien 2 ganger (uten vilje) hhaha, jeg er ikke til å stole på langs veien, stakkar han som øvelseskjørte med meg. Takk og lov for tålmodighet!  Men jeg begynner å bli litt tryggere bak rattet, og det er det absolutt viktigste. Frem til nå har jeg nemlig vært livredd. Jeg presterte selvfølgelig å kvele bila midt i et lyskryss da jeg fikk grønt lys, men skitt au – jeg hadde iallefall en stor L bak bila så folk skjønner hvorfor jeg kjører så dårlig!

Hadde jobbintervju i går også, nå er jeg utrolig spent på resultatet – som jeg får vite på Fredag. Krysser fingrene!

 


chiao

0 kommentarer

Siste innlegg