This is good

ÅÅh, jeg kjøpte med en skrubb man skal bruke i dusjen. Herlig!

I dag har jeg hatt en fiin dag. Setter sånn pris på at folk stiller opp, blir helt rørt jeg! Er så takknemlig for så mye! Jeg har så mange tanker og følelser akkurat nå som jeg har lyst å dele, men må holde for meg selv enn så lenge.

Var  på shopping med søs i dag igjen (kjøpe ikke noe, var bare litt window-shopping.) ELLER, jeg kjøpte en paraply som jeg desperat trengte når jakka mi ble søkkvåt av alt regnet, og jeg var livredd for å bli syk av å være kald og våt. Paraplyen er den beste investeringa på lenge! den skal jeg ha med meg hver dag, i tilfelle det blir som i dag. Nesten flomregn! (Det på bilde kjøpte  jeg altså i går. Bare så dere ikke tror jeg shopper masse hver eneste dag. Jeg gjør det bare et par ganger i uken. Hhehe )

Filmkveld var superkoselig. Hyggelig å endelig være samlet igjen. Vi så en skrekk/grøsser film, som hverken vr veldig skummel eller skrekkelig. Men den var veldig underholdende. Spiste mye godis og koset oss. Gleder meg allerede til neste gang vi møtes. Håper det blir litt oftere…

3 kommentarer

Siste innlegg