Må jeg virkelig faste?!

I dag hadde jeg time hos legen, etter 20 min inne til henne fortalte hun at jeg må komme tilbake i morgen for å ta blodprøver. De kunne nemlig ikke ta de i dag fordi jeg måtte faste i 8 timer før blodprøvene. FASTE? herregud, jeg får ikke spise frokost en gang. Og frokost er mitt viktigste måltid. Greier så vidt å stå opp hvis jeg ikke får i meg frokosten. Det blir en hard start på dagen. Tipper jeg blir supersvimmel etter blodprøvene, blodmangel og lavt blodssukker = God kombinasjon, ehm… Jaja, men det er vell nødvendig da?!

3 kommentarer
    1. Huff, hørtes tungt ut! Det er ikke morsomt å faste. Jeg måtte faste i maange mange timer da jeg lå på sykehuset i fjor. Bare fordi sykpleieren ikke ville ringe legen å høre etter om jeg kunne spise før han kom selv… Fikk vite etter nesten et døgn med faste at jeg kunne spist for 9-11timer siden. Hurra! Men samme sykepleier mente jeg ikke hadde noe som innlagt å gjøre – akkurat som om at jeg hadde lagt meg inn selv… Burde vel ha klaget på henne, men men. Det er sikkert mer synd på henne, hun kan tvilsomt trives særlig i jobben sin med den holdningen!

Siste innlegg