Be aware

I dag etter jobb dro jeg å øvelseskjørte igjen! Det er ei stund siden sist, og jeg var like nervøs denne gangen. Men da jeg kjørte var det bare kjempe morro. Ingenting å være redd for, (Bortsett fra da jeg nesten krasjet fordi jeg trådde for hardt på gassen i en brå sving og mistet helt kontroll. Da får jeg panikk og slipper både ratt og pedal. Bra jeg hadde en årvåken person ved min side) Alt gikk bra, og jeg gleder meg til neste gang.

Nå er det helg, og jeg har en liten mini ferie. Har fri Både Mandag og Onsdag og på Tirsdag skal jeg på kurs med jobben. Så heller ingen vanlig arbeidsdag den dagen. Det blir godt med litt avkobling. Har jo fortsatt ikke hatt noe ordentlig sommerferie så noen dager i ny og ned hjelper på.

Resten av kvelden skal jeg rydde enda mer i klærne mine og har funnet MYE jeg skal gi bort, selge og kaste.

God helg!

maxsample
8 kommentarer

Siste innlegg