Helt Fantastisk

I dag gikk Victoria, Randall, jeg og min kjære på Søndagstur i finværet. Det var herlig! Får nesten sommerfølelse igjen når sola skinner slik den gjorde i dag. I tilegg var det varmt og godt i solsteiken. Det var fantastisk ute og veldig idyllisk. Nedenfor er noen bilder min kjære tok: (bra at noen tar med kamera ut på tur:)


Søøøte


Visste ikke at løvetann eksisterte så seint på året jeg   


Norge er vakkert

På ettermiddagen dro vi på på restaurrantbesøk sammen med stefaren min, broren min, søstra mi og kjæresten hennes. Vi dro på Kinamat-buffe. Åh, jeg elsker kinamat. De har så mye godt på den buffe’en vi var på. Nå er jeg stappmett og skal slappe av med film resten av kvelden. Skal  blandt annet se The Roommate. Har også ordnet masse papirer til i morgen siden jeg har cirka 1000 ærend jeg bare MÅ få unnagjordt!

7 kommentarer

Siste innlegg