Rønningen tur/retur + møte med elgku og kalver

Nå er jeg utslitt! Jeg og søs skulle gå tur opp til Rønningen i bymarka, og havnet på feil sti. Men til slutt fant vi veien vi egentlig skulle gå, og hele turen tok 2,5 timer. Litt av en tur, men for ei herlig skogluft det var i marka. Det var godt å være annpusten og klatre oppover alle bakkene. Da vi nesten var hjemme igjen løp det plutselig ei elgku rett foran oss på stien, i retning mot oss! Hun hadde 2 kalver på slep og vi ble livredd. Måtte løpe for “livet” i motsatt retning å finne en ny vei hjem. Der fikk vi jammen et kvarter ekstra tur… Ikke verst bare det…


Utslitt

Nå skal jeg spise en etterlengtet middag. Jeg er skrubbsulten, har ikke spist ordentlig mat siden i morgest. RBK kampen står på på TV’n og jeg skal få gjort litt skolearbeid før jeg finner senga. I Morgen blir en lang arbeidsdag fra 08.00 til 20.00 pga kveldsmøte…

Hatt ei fin helg?

1 kommentar

Siste innlegg