I dag forteller jeg hemmeligheten!

Nå har jeg vært på langtur med Leo i solskinnet. Jeg som hadde gledet meg til snø og vinter… Men vokner  av knallsol og 20 grader! Og vi er i Oktober! Sykt! Det føles som det er sommer enda. Men høstfargene hariallefall kommet, og det er utrolig vakkert ute.

Leo var umulig å gå tur med i dag. Det var så mange folk og hunder ute at han ble helt stresset. Oppførte seg som om han har rabies, og jeg følte meg som en dyremisshandler der vi gikk. Han dro så hardt i båndet at han ikke greide å puste ordentlig og fikk brekninger. I tillegg blånektet han å gå slik at jeg måtte drege han med meg. For en slitsom tur! Tror han synes det samme, for nå har han sovnet i sofaen!

Og forresten, i dag har jeg tenkt å fortelle hemmeligheten jeg har snakket om tidligere! Stay tuned!

6 kommentarer

Siste innlegg