Brystpumpe

Synes nesten det høres litt vulgært ut, brystpumpe liksom. Men nødvendig skjønner jeg. Valget falt på denne fra Phillips. Den er elektrisktronisk og kan også brukes som manuell brystpumpe om man skulle ønske det. Den koster MYE synes jeg, men er nok verd det. Greit å ha elektronisk pumpe. Mye som må kjøpes inn, så jeg starter tidlig.

Dette er beskrivelsen av produktet: “ Philips AVENT  tar utpumping ett steg videre.
ISIS iQ UNO ble skapt med en iQ…et elektronisk minne som lærer fra deg og fortsetter din personlige pumperytme. Resultatet blir en komfortabel og avslappet pumpefølelse.

Med et enkelt trykk på en knapp vil det elektroniske minnet lære og fortsette din personlige pumperytme.

Det skånsomme vakuumet simulerer at babyen dier for å skape en jevn strøm av melk som krever mindre pumping. De patenterte massasjeputene beveger seg ut og inn og simulerer at babyen dier slik at de stimulerer til en rask og naturlig laktasjon.

Kan drives via strømnettet, batteri og manuelt.
I tillegg til å brukes via strømnettet, kan denne enkle, elektroniske pumpen også drives med batterier og som en manuell  pumpe slik at du oppnår total fleksibilitet.” 

2 kommentarer
    1. Jeg har ikke skaffet brystpumpe jeg. Man får låne fra sykehuset om det er krise, og fort gjort å anskaffe ved behov=) Vet det er mange som skaffer og aldri bruker den, evnt kun bruker den 2-3ganger og angrer kjøpet i ettertid… Så da kjøper jeg heller om behovet skulle dukke opp=)

Siste innlegg