Svangerskapskontroll

Nå er jeg virkelig utslitt, og utslitt er MILDT sagt! hadde kun tid til 5 timers søvn i natt før jeg skulle på jobb. Jobben tok 10 timer av dagen min, og etterpå var det shoppingtur med søstra mi. Hentet blandt annet en BABYBOX på Apoteket, som de gir ut gratis til gravide (skriver mer om det senere) Er iallefall veldig fornøyd. Kom ikke hjem før 8 tiden, og da måtte jeg dra på butikken å handle, så lage middag, vaske leilihet, kopper og klær. kollapset på sofaen en time før kjæresten kom hjem. Nå må jeg forte meg å dusje å legge meg, for i natt må jeg få mer søvn enn 5 timer. Det kjennes på kroppen. Alt for mye å gjøre – alt for liten tid!

I morgen har jeg time til svangerskapskontroll. Gleder meg! Er veldig spent. I tillegg er det noe annet i morgen jeg gleder meg veldig til!

0 kommentarer

Siste innlegg