Tips anyone?

Nå er jeg dritlei av å være syk! Skulle tro jeg var bedre i dag etter å ha sovet konstant, pakket i meg vitaminer, is, appelsin og så vidt litt  paracet. Men i dag er formen enda verre enn i går. Og det virker som ingenting fungerer så jeg blir bedre. I og med at jeg er gravid skal jeg holde meg unna mye av medisiner, kan ta litt parcet i nød, men jeg liker det ikke.

Har også lest at gravide bruker lenger tid på å bli kvitt influensa og forkjølelse enn folk som ikke er gravide – håper ikke det stemmer. Det klør i halsen, er varm/kald av feber, helt tett og har hodepine. Er så slapp at jeg ikke greier å gjøre annet enn å ligge på sofan/senga hele dagen. Så vidt jeg greier å lese i et blad. Står opp i ny og ned for å få i meg mat, og da går det i grovbrød, youghurt, frukt og masse appelsin. Må få i meg næring, i håp om at det skal gi meg styrke. Ser ikke ut til å ha funket så bra enda.

Legen sa jeg måtte drikke mye vann. Og det gjør jeg, spiser isbiter for å kjøle ned hals og drikker biola og appelsinjuice, men fortsatt ingen virkning. Håper dette går over snart, er rååålei av å være syk. Og jeg har i tillegg prestert å smitte kjæresten min. Not good!

Noen som har noen gode tips hvordan man blir frisk fort?

2 kommentarer
    1. huff,det høres ikke noe særlig godt ut. Værtfall det jeg gjør når jeg er forkjølet er å drikke mye te/varm drikke. Helst ikke noe med melk i , drikk te med honning eller evt. kjøpe kamillete(er beroligende og skal være bra for de med forkjølelse).

Siste innlegg