Er det mulig?

I dag var formen bittelitt bedre, eller, er fortsatt syk. Men greide så vidt å ha meg til legen, så jeg kom meg iallefall opp av senga. Det ble en større utfordring enn jeg hadde sett for meg. Da jeg kom på legesenteret fikk jeg pent beskjed om å sette meg ned å vente. Greit nok tenkte jeg, kan sikkert vente 20 min på at de skal ha en lege ledig..

Men neida, 20 min in my dreams, det tok faktisk  2,5 timer før jeg fikk komme inn til legen. Jeg skalv og hold på å falle sammen der jeg satt. Formen ble bare verre og verre. Og da jeg endelig kom inn til legen tok hele greia ett minutt!! (djesøs, vente i 2,5 timer for noe som tar et min?! Kunne kanskje ha fått sneket meg foran resten av gjengen som brukte 20 min hver)

Tydeligvis maaange som er syk i dag, for det var iallefall 30 personer inn på legesenteret som alle var før meg. (heldigvis spredd på flere leger) Aldri sett maken jeg. Men nå er jeg ferdig og fikk gjort det jeg skulle. Da jeg dro derfra fikk jeg magekramper og kvalmeanfall. Rett hjem å finne senga med andre ord.


Sick girl

5 kommentarer

Siste innlegg