Utrolig

Dagen i dag har gått superfort. Startet først med et jobbmøte en times tid tidlig i morgest, deretter bar det seg tilbake til vår avdeling og jeg jobbet et par timer. Så ble jeg invitert på Lunsj av mamma. Kjempe fint at hun jobber like ved der jeg jobber slik at vi kan lunsj sammen. Hun er så opptatt for tiden. Jeg er så opptatt for tiden. Da er det veldig koselig å møtes over lunsj en gang i blandt. Det har vi da alltids tid til.

EN litn time etter lunsj måtte jeg dra fra jobb. Hadde nemlig time til jordmor. Det skal jeg skrive litt om i et eget innlegg. Her i byen er det strålende vær  idag, sol og varmt. Mått faktisk ta knekken på en VEPS som kom inn i stua i sta. Visste ikke at vepsene eksisterte så sent på året jeg. Den var MEGA stor, og jeg ble livrdd da jeg så den. Heldigvis var den rimelig svimmel! Tror jeg skal benytte meg av finværet og gå en lang tur litt senere i ettermiddag. Herlig!

2 kommentarer

Siste innlegg