Enda mer shopping!

I dag var en stressende dag på jobb, merker jeg får vondt flere steder når det er mye stress. I tillegg har jeg småblødd neseblod i 2 dager nå. This can’t be good. Men jeg prøver å holde ut så godt jeg kan. Har ikke planer om å bli mer sykemeldt enda nei, holder meg mine 20 prosent. Skal til lege igjen om 2 uker så får høre hva han har å si.

Etter jobb fikk jeg besøk av broren min. Utrolig koselig. Morsomt at han har  blitt så stor at han kan kjøre selv, og har lettere for å komme på besøk. Han kjører ikke bil enda, men lettmotorsykkel, og det kommer man jo langt med. Ser ikke ut som vi kommer til å få snø og vinter på ei stundt heller så, for i dag var det 15 grader og sol! I slutten av Oktober! Skjønner ingenting jeg. Vil HA SNØØØ!

Ellers så har det blitt endamer shopping siden sist…  Har nemlig   kjøpt 2 bilposer/kjøreposer til babygull. Den hvite har jeg ønsket å kjøpe lenge, og nå var den et scoop, og da måtte jeg bare slå til


5 kommentarer

Siste innlegg