Babyshopping

Nei, vi har ikke vært å shoppet babyer, altså…. Jeg og søstra mi tok turen til Bebito på Solsiden i Trondheim for å sjekke ut ulike farger på Emmaljunga. Hadde vell egentlig bestemt meg for citycross, men var litt usikker på fargen. Da vi kom dit hadde de ikke alle fargene inne, men det er ok. For jeg oppdaget noe helt annet som er viktigere. Citycrossen var superliten og lav, og siden jeg er 177 cm høy ser jeg for meg det blir tungt for ryggen å måtte bøye seg ned hver gang jeg skal kommunisere med babyen. De hadde noen andre modeller som var bedre egnet for meg. Så nå gjennstår det bare å ta med kjæresten dit slik at han får se og gi meg sin mening. Men tviler på at det blir citycross på oss.

Fant noen annet søtt mens vi var å tuslet litt rundt, noen luer, votter og smekke til lillegull. Skulle egentlig ikke shoppe noe, men dere vet jo meg og shopping!

Da jeg kom hjem hadde jeg fått hentelappe på Lycke veske i posten! Gleder meg til å hente den i morgen, for den skal være skikkelig fin! har ventet på den veska en god stund nå!


 

5 kommentarer

Siste innlegg