Cleaning out my closeth

Mest realistisk så rekker vi ikke flytte før lille kommer. For finner man hus/leilight så er det sjelden man får flytt inn på dagen. Derfor må jeg gjøre plass til baby her, og har derfor ryddet bort sykelig mye stasj, dere aner virkelig ikke hvor mye jeg har. Men over 100 vesker, 400 par sko og 250 kjoler tar sin plass. Nå har jeg stuet bort alt jeg ikke bruker oft, og nå har vi plass til masse babystasj her. Herlig!


Noe av det som ble pakker bort: Hårstasj… Heldigvis har vi god bodplass

2 kommentarer
    1. Det fungerer faktisk helt ok med 30kvm for en familie på 3, så lenge man vet det er midlertidig!=) Man må bare godta at det er umulig å holde det strøkent, og at det er trangt siden man både skal ha plass til vogn, seng, vippestol, etc. Men kunne aboslutt tenkt meg tørketrommel så klesvasken hadde tatt litt mindre plass… Og så håper jeg dere har bedre planløsning enn oss=)

Siste innlegg