Yes! This was fun!

Etter jobb i dag dro jeg rett på malebutikken og kjøpte hvitmaling, de hadde heldigvis en type maling til interiør som gravide trygt kan bruke. Nå mangler jeg bare malekosten og den får jeg skaffe i morgen, så blir det malekaos her hjemme. Mamma og søs hentet meg på butikken så dro vi rett til Ikea. Jeg hadde med meg en laaaang liste med ting jeg skulle kjøpe, og jeg kjøpte faktisk alt på lista, utenom babyseng fordi mamma ikke hadde plass til den i bila. Den får jeg kjøpe senere, har jo så god tid så det er ikke noe stress. Nå gleder jeg meg til å pakke ut alt jeg har kjøpt! I morgen skal vi se på barnevogn igjen. Gleder meg til å høre kjæresten min sin mening om de ulike vognene.

Det tar på kreftene å være på farten en hel dag. Nå føler jeg meg helt ødelagt, har sykelig vondt i rygg å ribben. Har bare lyst å legge meg ned, for ingenting annet fungerer. Smerter De luxe!


Happy Shopping Girl

1 kommentar

Siste innlegg