Rimelig fornøyd!

Dagen  i dag har vært veldig effektiv. Sto opp i 7 tiden og dro hjemmefra rundt 8. Først måtte jeg helt på andre siden av byen for å hente en pakke med babystasj (skjønner virkelig ikke hvorfor Tollpost sender pakker helt til andre siden av byen?! Veldig strevsomt kan du si, måtte ta 4 busser bare for å gjøre et lite ærend)

Deretter var jeg en liten tur på CitySyd for å kjøpe noe småting på Apoteket og for å handle litt mat. Så gikk turen videre hjem til søstra mi på besøk i den nye leiligheten hennes. Hun er så heldig som har skaffet seg en så stor leilighet, den var lekker. Hun har ordnet utrolig fint der, og med et lite walkincloseth med mange lekre sko og kjoler! Litt småsjalu kan du si. heheh… Men unner henne det virkelig. Vi laget sjokoladekake og spilte wii helt til jeg måtte dra igjen.

Turen gikk videre til Fysioterapaut. Der ble ryggen knekt og brekt litt på, og fysioterapauten fikk skjøvet på plass noe som var litt ut av sin plass. Følte meg mye bedre etterpå og ryggsmerten var nesten borte. Skal tilbake om 2 uker, og kanskje være med på noen gruppetimer for gravide etter hvert.

Det var altså min dag frem til nå… Og enda har jeg mye som skal gjøres. Når skal jeg ha tid til å slappe av!? Godt å ha mye å gjøre da! nemlig!

God helg alle sammen

2 kommentarer

Siste innlegg