En liten Stylist på besøk

I dag måtte jeg stå opp rimelig tidlig til helg å være fordi jeg skulle få besøk av lillesøstra mi, og kjæresten min skulle på jobb. Koselig å ha besøk av lillesøster! Hun er utrolig flink til å style hår. Først flettet hun en kul fiskeflette på meg, men siden vi egentlig skulle ut å spise på kvelden så ønsket jeg å ha krøller. Da krøllet hun håret mitt på en helt annen måte enn jeg gjør det selv, og krøllene ble helt annerledes. Nå har jeg lært meg et nytt triks med krølltanga! Ble utrolig fornøyd, bare synd krøller ikke holder seg fine så lenge.

Middagen ute ble desverre avlyst, men vi koset oss hjemme istede. >Er ikke så verst med hjemmekvelder heller. Levende lys og god mat.

ååh, Lillegull er så aktiv for tiden, og jeg har i de siste dagene kjent de hardeste sparkene frem til nå. Så herlig! Koselig å kjenne at lille blir sterkere å sterkere for hver dag som går

4 kommentarer

Siste innlegg