Christmas preparations

Jeg gleder meg sånn til jul! Som alltid så har jeg og søstra mi kjøpt inn pakkekalender til hverandre. Jeg ble litt revet med i år så noen dager er det ikke bare en pakke, men to. Er i full gang med juleforberedelsene allerede jeg, for målet er å bli ferdig med alle julegavene før 1. Desember. Desember vil jeg nemlig kun bruke til å kose meg å slappe av, og forberede meg til eksamen som er tett opp i mot jul. Da er det greit å ha alt annet i orden før den tid. I dag handlet vi noen julegaver og jeg har fått tilsendt ønskelister av de fleste jeg skal kjøpe julegave til.

I adventstiden kommer jeg til å bruke rød og hvitfarge, og ikke lilla. Lilla passer ikke så godt inn i leiligheten vår, og da er det ikke noe særlig å pynte med den fargen. Adventslysene kommer også til å være hvite. Det passer litt bedre inn. Juletreet skal vi ta frem 26. Nov så det er på plass før 1. Søndag i advent. Gleder meg.Er så klar for jul. Mangler bare snøen nå, har ikke gitt opp håpet enda

Er du i gang med juleforberedelsene?

4 kommentarer

Siste innlegg