wæææææ

Jeg er 100 prosent stressa, får virkelig ikke roen i kroppen. Jeg er så spennt/ivrig/engasjert og alt på en gang! Har noen spennende dager fremover, mye å planlegge og mange valg å ta. Hadde noen viktige telefoner i dag, så nå er jeg enda mer gira.

Men likevell har jeg vært på shopping og slappet av litt innimellom alt stresset. Var på julegaveshopping med min kjære bror og mi søte søster. Og fikk gjort unna  4 julegaver i dag også. Godt er det. Nå mangler jeg bare 4 stk, og vet sånn cirka hva jeg skal kjøpe til disse personene.. Det er så koselig å pakke inn julegaver, og julemusikken har stått på for fullt her i stua den siste timen. Noen mener det kanskje er litt tidlig, men jeg må bli ferdig til 1. Søndag i advent, for i desember har jeg eksamen, og da er det full fokus på det og ikke på noe annet!!!


Ciao! God helg everybody!

0 kommentarer

Siste innlegg