Det skal ikke være lett

… å blogge for tiden. I dag har ikke blogg.no funket i det hele tatt til meg. Har ikke vært mulig å logge inn av en eller annen grunn… I tillegg mangler jeg PC i og med at min har knust skjerm for tiden. Må nok hive meg rundt å kjøpe ny snart, for denne funker ikke i det hele tatt.

I dag var vi på Visning på en enebolig. Gledet meg hele helgen til å se dette huset, for takstrapporten var lovende og huset så stort og fint ut på bildene. Det var mange folk som dukket opp på visningen, og utvendig så det ut som verdens koseligste hus. Men da vi kom på innsiden fikk jeg sjokk. Det så ikke ut! Skjønner ikke at det bor folk der. Der var så skuffende å så stygt at jeg måtte bare le av hele greia. Bilder lyger! det var supertrangt, stygt og ekkelt. Så nå må jeg titte videre. Skal ikke være lett å finne nytt hjem. Må innrømme at jeg er litt småkresen også…


Etter jobb var jeg på besøk til mamma en liten tur. Da møtte jeg denne søte karen igjen. Like koselig som alltid! Han er så skjønn. Og nå har han fått seg fortvert også. Herlig. Noen jenter som elsker å gå turer, og det er jo perfekt for lille Leo. Han kommer nok til å trives med det

4 kommentarer
    1. Så kjedelig! Det er ingentvil om at bilder lyver. Var på mange visninger med høye forventninger jeg også – forventninger som ble helt gruset. Håper du får ny data snart, skikkelig kjipt når dataen ikke funker som den skal.

    2. snowiesblogg: huf:/ håper det dukker opp noe bra snart, begynner å bli riiiimelig utålmodig nå! Det er da ingenting på markedet for tiden. Er vell ikke så mange som orker å selge rett før jul :S

Siste innlegg