Twilight Sucks

En ting først : I går hadde jeg rimelig uflax hvem jeg havnet ved siden av på kinoen. Da vi fant setene våre så vi det satt en stor gammel mann på nabosetet. Han hadde sikkert kunne brukt to seter fordi han var så stor, skjorta var halveis dratt opp så magen hang under. Og det verste av alt, han stinket røyk. Jeg er jo halveis allergisk mot røyk og da jeg satte meg ned ved siden av han ble jeg uvel med en gang. En ting var sikkert, jeg kunne ikke sitte der i to timer. Helst ikke mer enn 5 minutter, så vi så oss litt rundt om i salen og flyttet oss tilslutt laaangt unna. Angrer ikke et sekund på det. Da ble jeg veldig fornøyd med plassene våre!

Okei, da har vi altså endelig vært å sett Twilight, som jeg har gledet meg til i hele år. Var superivrig på å få se den, så jeg dro med meg søstra mi på Kino. Kjæresten er ikke så veldig ivrig på Twilightfilmene så jeg tenkte han skulle slippe å bli med den gangen her. hehe… Iallefall, forventningene var skyhøy, for mange har sagt at den var SÅÅÅÅ bra. Men jeg ble ganske skuffa. Synes det var lite handling, og lite som skjedde. Filmen ble ferdig alt fort, uten at det var noe særlig til  handling i det hele tatt. Det er da min mening. Nå er jeg ikke så Twilightfan lengre.

Men lillegul i magen ble  ganske ivrig under filmen. Da det var høye lyder og mye bråk på skjermen våknet littegull og begynte å sparke som bare det. Søtt <3 

6 kommentarer
    1. Jeg kunne ikke vært mer enig!!! Det var alt for lite spenning og handling i filmen.. :S Skuffende!! Men synes den var gøy fordi jeg føler jeg “kjenner” personene nå 🙂 Men de andre filmene er bedre 🙂

    2. Jeg velger å ikke høre på andres tilbakemeldinger, og stiller meg heller nøytral- så får jeg heller bli positivt overrasket=) Har planer om å få barnevakt så jeg og André kan se Twiligth innen et par uker. Niclas ble også helt vill i magen når jeg dro på kino mens jeg var gravid, herlig følelse! Håper del 2 er bedre=) Har du lest bøkene?

    3. snowiesblogg: hehe,, søte baby:) Ja har faktisk lest bøkene, men ikke den siste. Men ble fortalt hva den handlet om så forventningene var skyhøye.

    4. Nå har jeg også sett den! Er skuffet over hvor dårlig de bygget opp til del 2. Fikk en “ferdig”-følelse av filmen – og det bør man jo ikke få når det bare er del 1 av 2… Men jeg håper del 2 er bedre. De har hvertfall spart spenninga til da, men det vet jo bare de som har lest boka.

Siste innlegg