Det var skummelt det!

Jeg må ærlig innrømme at jeg har tunnelskrekk! I dag da vi var på vei til Sverige og skulle kjøre gjennom en av alle tunnelene på veien dogget det skikkelig på frontruta. Vi mistet sikten totalt, og så nesten ikke lysene på bilen foran. Kjempe ekkelt! Om jeg ikke var redd tunneler fra før, så er jeg det iallefall nå! Heldigvis fant vi ut fort hvordan vi kunne hindre at det dogget på ruta, og da var det ikke ille i det hele tatt. Men ble skremt ja… Puuuh…

I Sverige var det masse Snø og Vinter. Det snødde masse da vi var der. HEEERLIG, for her i Trondheim har all snøen allerede forsvunnet. SNø gir meg julestemning, og Storlien var utrolig vakker i snølandskap. Shoppet en del stasj før vi tok turen hjem igjen. Da vi kom over til NOrge-grensa var det bare regn, regn og atter regn. Når skal vi få ordentlig vinter?!

Vakkert

Nå skal jeg pakke inn de siste julegavene, rydde opp litt, planlegge dagen i morgen, ringe ang visning på et hus, og slappe av mens jeg leser til eksamen. Er litt sliten nå, var nemlig flink og gikk laaang tur i regnstorm tidligere, rundt 75 min. Og godt var det!

2 kommentarer

Siste innlegg