Treningsvideo

Trening under graviditet er svært viktig. Selv prøver jeg å holde meg i form ved å gå lange turer og trene styrke. Blir utrolig fort annpusten for tiden, og det blir verre og verre desto større magen blir. Men trene må man uansett.  Da jeg ble gravid sluttet jeg på Elixia etterhvert, fordi de 3 første månedene var jeg sengeliggende hver dag etter jobb, og greide ikke å komme meg på trening fordi jeg var så utslitt.

Men heldigvis kom jeg over MAMMATV, hvor ei dame fra Elixia viser hvilke øvelser som gravide bør gjøre, og hvordan de skal gjøres. Funker svært bra for hjemmetrening. I dag har jeg gått tur og trent mye ryggøvelser. I og med at jeg har ryggproblemer er det viktig at jeg trener mye rygg. Her kan dere se noen gode øvelser: Øvelse for rygg og ryggøvelse med manualer.

6 kommentarer

Siste innlegg