Statusrapport uke 31

TERMIN: Februar  2012

UKE: 31

TID IGJEN TIL TERMIN:  Rundt 9 uker

NESTE KONTROLL: 21. Desember

KJØNN: Babyboy <3

UTÅLMODIG: Fortsatt ikke så veldig utålmodig. Synes tiden har gått så fort og det er så herlig å være gravid. Jeg koser meg og har det veldig bra. Nå er det bare 9 uker igjen, sykt å tenke på.

HODET NED: Jeg tror ikke det altså. Det sparkes i alle kanter, og han har nok god plass enda

AKTIVITET INNENFRA: I det siste har det vært spark nesten hele dagen – det er så herlig! Om natten er han rolig, så virker som han har funnet en fin døgnrytme. Han vokner når jeg vokner om morgenen, og det passer jo bra. 

BESTEMT NAVN: Jo, vi har det! Har flere jeg liker, men er ganske sikker på at vi har bestemt hva som er favorittnavnet. 

VEKTØKNING:  Har gått opp 7 kg frem til nå. Tipper det blir mer den siste tiden, er det ikke da man går opp mest?

VANN I KROPPEN:  Nei, har fortsatt ikke merket noe til det. 

BARNEROM: Fortsatt ikke ordnet med noe barnerom, men er på utkikk etter ny plass å bo, så satser på at det er i orden iløpet av 9 uker. (passe stresset ja) 

UTSTYR:  JA! har alt

MANGLENDE UTSTYR: Mangler INGENTING – og det er herlig det. Nå har vi absolutt alt vi trenger, og mye vi kanskje ikke trenger. H eheh… Lenge siden vi ble ferdig med babyutstyrshoppinga, og det er så godt å være ut i god tid 

STREKKMERKER:  Ikke enda, håper jeg slipper unna 

MELK I BRYSTENE:  hmm, virker sånn

OM FØDSELEN: Livredd, og  nå har jeg bare 9 uker igjen å forberede meg på… hoi

PLAGER: Rygg/ribbein, ellers lite plager 

OPPEGÅENDE:  Veldig

 

SULTEN: Nei. mindre nå enn tidligere 

KYNNERE: nei faktisk ikke

MATKIKK: Mandarin! Namnam!! 

TUNGT: Ikke tungt i det hele tatt. Men det er til tider tungt å ta på seg sko og tungt å bøye seg fremover. 

HØYGRAVID: Nei langt i fra. Har liten og nett mage, og føler meg ikke høygravid i det hele tatt. Tipper det forandrer seg i løpet av en måneds tid.. hehehehe 


3 kommentarer

Siste innlegg