Eksamen!

Tomorrow is the big day! Eksamen! En eksamen som teller utrolig mye, så jeg føler presset. Men jeg har brukt et halvt år nå på å pugge og gjøre oppgaver, så føler jeg har rimelig god kontroll. Men synes alltid det er så nervepirrende på eksamen. Resultatene får vi om akkurat en måned, så det blir spennende. Håper bare jeg er fin nok i ryggen til å komme meg til og fra eksamen, og å sitte der i flere timer.

Ryggen har heldigvis blitt litt bedre, men jeg kan ikke gå langt før jeg får sykelig vondt. Men eksamen må jeg på uansett. Det er så bortkastet å ha lest et halvt år, for så å ikke dra på eksamen. SÅ i morgen får jeg bare presse ryggen, og ha med meg krykker på veien.

Da jeg voknet i dag var det mildvær ute. Fare for at julesnøen forsvinner før julaften desverre. Håper det kommer mer snø til uka, så vi får en hvit fin jul!

I morgen etter eksamen er jeg friiiii! Gleder meg sykt mye! Da kan jeg gjøre ting jeg har tenkt på og gledet meg til lenge. Det blir en fantastisk følelse

Har dere mye snø?

2 kommentarer

Siste innlegg