Can’t wait!

Nå har jeg jobbet intenst med eksamensoppgaver og pugging i flere uker, og i dag var siste innspurt. Nå får jeg ikke plass til mer i hodet, og desto mer jeg leser nå, mer forvirret blir jeg. Så jeg tror jeg skal si meg ferdig, og bare stole på at jeg kan det jeg bør kunne! Det er iallefall ikke noe vits å sitte opp hele natta for å lese mer. Jeg gleder meg til i morgen klokken 14.00. Da skal jeg forhåpentligvis puste lettet ut med en god følelse!

I og med at jeg har en rygg og bekken som ikke er helt samarbeidsvillig for tiden så må jeg dra kjempe tidlig i morgen før eksamen. Må ha god tid på meg, sånn at jeg kan ta tiden jeg trenger med bussen. Har ikke mulighet til å løpe for å rekke den, og heller ikke å gå fort. Så må nok stå opp en time tidligere enn jeg ellers ville ha gjort. 


Freeedom! Can’t wait!

Er du ferdig med alle eksamener før jul?

4 kommentarer

Siste innlegg