Idol??

Nå har jeg endelig pakket bort alle eksamensarkene mine, og alle bøkene jeg har pugget det siste halvåret. Håper jeg slipper å ta de frem igjen. Det vil vise seg i Januar. Nå er det juleferie. Har også ryddet i alle papirene mine som har samlet seg opp den siste uka. Har ikke rukket så mye annet enn å studere.- Så det er godt å ta igjen alt annet som står på timeplanen. Svigemor var innom i dag og ga oss nye sengetrekk. Så koselig! De er heeerlige, gleder meg til å bruke dem!

Så tilbake til overskriften. I kveld er det Idol igjen. Jeg har faktisk sett på det de fleste Fredager frem til nå, men etter sist Fredag mistet jeg interessen. Synes ikke at begge finalistene fortjener å være med i finalen, men sånn ble det nå… Ikke vanskelig å gjette hvem som vinner akkurat.. Vet ikke om jeg kommer til å se på i dag, mulig det står på TV’n i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting

Skal du se Idol i dag? Hvem heier du på?

9 kommentarer

Siste innlegg