Amazing!

I dag tenkte jeg at jeg skulle teste ut å gå en tur selv om jeg har ekstrem bekkenløsning.  Vet ikke helt hvor bra det er for kroppen, men jeg orker ikke ligge/sitte heeele dagen. Så måtte bare røre litt på meg. For å  være på den sikre siden så holdt jeg meg i nærheten av leiligheten og tuslet bare litt rundt i gata. Det gikk ikke så bra, etter et par minutter fikk jeg suuupervondt og måtte gå med museskritt hjem igjen. Men jeg fikk iallefall en liten luftetur om ikke annet.

Da kjæresten min kom hjem fra jobb hadde han en hyggelig nyhet: vi skulle med svigerfar på solsiden å spise middag. Så herlig! Ordnet meg i en fei så dro vi på Manna Brasseri. Solsiden var utrolig koselig pyntet til jul, fikk veldig julestemning av alle lysene. Maten var fantastisk og vi fikk også servert dessert. En utrolig hyggelig aften, Nå er jeg stappmett, hhehe:)

9 kommentarer

Siste innlegg