Julaften by night

På julaften var vi totalt 7 stk som feiret sammen. Søstra mi var hos typen sin og hans familie, og det var en av mine første julaftner uten henne., Men jeg var heldigvis sammen med broren min og mange andre i familien. Kvelden var utrolig koselig. Det ble servert den beste ribba jeg har smakt, og vi fikk også servert forrett. Maten ble 1,5 timer forsinket på grunn av strømbrudd, men det hadde ikke noe å si. Kvelden var fortsatt ung. I år var det ikke så mange julegaver, men jeg er strålende fornøyd med alt jeg fikk. FIkk alt jeg hadde ønsket meg, og mye penger, og myyyye fint til babyen. Kvelden var helt perfekt!


Jeg ble helt hekta på de kjeksene i midten. Under sjokoladen var det karamell. Naaaam

Hadde du en koselig julekveld på Julaften?

 

8 kommentarer

Siste innlegg