Magebilde uke 34

I dag var jeg en tur på shopping. Måtte nemlig kjøpe bursdagsgave til broren min som fylte 17 år på nyttårsaften. Men han skal ha en liten feiring på Søndagen denne uka, så derfor ble det enda en liten shopperunde på meg. Endte selvfølgelig opp med mye annet også, ammetopper, stellesaker til baby, og en heldrakt i ull i størrelse nyfødt og et ullsett med bukse og jakke i størrelse nyfødt. FIkk litt panikk da jeg gikk gjennom klærne og oppdaget at jeg ikke hadde noe ull i nyfødt, og jeg får jo baby på vinteren så det er greit å ha.

Iallefall så ble det maaange bæreposer å drasse med seg, og det var utrolig tungt. Var like før jeg ikke greide å gå lengre. Kjente det i magen tilogmed, og fant ut at det da var på tide å komme seg hjem. Kan ikke risikere å sette i gang fødsel eller noe. haha, vet jo det ikke er bra for gravide å bære for tungt. Fikk tilogmed kommentar fra dama på HM at jeg burde komme meg hjem. 

Så tilbake til overskriften: Her kommer et magebilde fra uke 34. Synes magen er litt liten enda jeg, men er egentlig glad jeg ikke føler meg så “høygravid”. Leste et sted at babyen legger på seg 200 gram i uken de siste ukene, så større skal jeg nok bli…

Fra hvilken uke er det egentlig tungt å være gravid? Synes ikke det er noe tungt jeg….  (men så er jeg bare i uke 35 da)

8 kommentarer

Siste innlegg