Delicious

Da har jeg kommet hjem fra bursdagsfeiring. Ble litt sent, men sånn er det når man koser seg. Det var utrolig kaldt å ta bussen nedover til mamma, men er glad jeg ble hentet da jeg skulle hjem så jeg slapp å ta bussen hjemover. Det går da så sjelden busser på Søndager, så det blir lenge å vente mellom de to bussene jeg skal ta.

Nå har vi netopp spist en sen middag og slapper av litt foran Tvn. Ser ikke ut som det blir noe trening på meg i kveld, men i morgen har jeg ikke så mange ting på timeplanen så da skal jeg få slengt inn ei treningsøkt. Det er en fin start på ei ny uke. 

Søs fikk seg kjøkkenmaskin i julegave, og har blitt deeeen ivrige bakeren. Hun er så flink at hun tok med noe av den herlige baksten sin på bursdagen til brosj:


Ble helt hektet på denne kaka. Naaaaaam


Søte lille Leo ble litt sliten av at jeg ville kose med han hele tiden

Har du hatt ei fin helg? 

3 kommentarer

Siste innlegg