Exhausted

Det er lenge siden jeg har vært så sliten som jeg har vært i dag. Greier nesten ikke gjøre noe, bare ligge på sofan å slappe av. Kroppen henger virkelig ikke med kjenner jeg. Men likevell har jeg presset meg gjennom en treningsøkt på en times tid. 30 min styrketrening og 30 min kondisjonstrening. Det gjorde kroppen godt, føler meg litt bedre nå. Det hjelper alltid med litt frisk luft.

I dag har jeg også gjort klar babysengen. Funnet frem dyne, tatt på dynetrekk, laken, madrassbeskytter og ordnet med sprinkelseng beskytteren. Herlig å endelig ha alt klart. Har også fått ryddet litt og tørket støv. Må nesten tørke støv hver dag, for det legger seg så fort, men det tar jo bare noen minutter å få det bort igjen og det er jo absolutt verd det.  

Nå skal jeg skrive litt i graviditetsdagboken min – det er gøy å se tilbake på senere!

hva har du gjort i dag?

2 kommentarer

Siste innlegg