Nattedyr de luxe!

Jeg skjønner ingenting jeg – er sååå våken om natta, er helt hyper og vill når det egentlig er sengetid. Har så mye energi som aldri før i de sene nattetimene. Jeg har jammen blitt litt av en nattedyr for tiden. I går la jeg meg ikke før i 4 – 5 tiden på natta. Først hadde jeg Once upon a time maraton, deretter byttet jeg til Millionaire matchmaker. Helt til jeg bestemte meg for å ha hjemmespa og en laaaang dusj da klokken nermet seg 03.00. Ikke rart jeg sover lenge om dagene. I dag var det nesten mørkt ute før jeg kom meg opp. Men jeg koser meg virkelig, nyter tiden som er!

Har brukt dagen i dag på å titte på hus og leiligheter, og har faktisk funnet noen som ser veldig interessant ut. Så kanskje det blir noen visninger på oss i neste uke. Spennende! Er veldig klar for å kjøpe vårt første hjem nå.

Forresten, noen som vet hva som har skjedd med TV signalene? Her får jeg ikke inn noen kanaler. Det gjør visst ikke søstra mi heller som bor et kvarters tid unna. Merkelige greier…

Nei nå får jeg hive meg rundt og gjøre noe fornuftig. Ha en strålende dag alle sammen

1 kommentar

Siste innlegg