Hate it or love it?

I går hadde jeg bestemt meg for å sove så lenge jeg greide, bare for å sove ut 100%. Det endte med at jeg sov til klokken 14.00!! Og enda hadde jeg lyst å sove lengre, men fikk så dårlig samvittighet fordi jeg hadde en del ting å gjøre. Kjedelig å sove bort hele dagen. Da jeg sto opp fikk jeg iallefall utført en treningsøkt, både styrke og 45 min kondisjon, det får være bra.

Hadde lyst å sove kjeeempe lenge i dag også, men siden vi skal ut å spise i ettermiddag har jeg ikke tid til det. Får heller legge meg tidligere i kveld. Veldig viktig å hvile mye før fødsel har jeg funnet ut.

Så tilbake til overskrifta, flere som er lei av vinteren? Her har vi utrolig mye snø, og snø er koselig det, så lenge det kommer før jul slik at man får julestemning. Etter jul kan gjerne all snøen forsvinne for min del, men nå snør det nesten hver dag. Men tiden går fort mot vår, så er vell ikke lenge til all snø er borte, hurra!

4 kommentarer

Siste innlegg