Statusrapport uke 36

TERMIN: Februar  2012

UKE: 36

TID IGJEN TIL TERMIN:  Ikke mange uker nå nei. Om en uke kan han jo komme når som helst uten å være fortidlig født

NESTE KONTROLL: Onsdag kommende uke

KJØNN: Babyboy <3

UTÅLMODIG: Nei, er fortsatt ikke særlig utålmodig. Trives god med å være gravid, har for tiden ingen plager. Men gleder meg til å holde lille babyen i armene mine. Drømmer om han når jeg sover

HODET NED: Ja

AKTIVITET INNENFRA: Det er mye bevegelse for tiden, og det er så koselig at han vokner hver morgen når jeg vokner. 

BESTEMT NAVN: Jepp we have

VANN I KROPPEN: Hadde vann i kroppen en dag bare, det var i beina. Pluttselig var de skikkelig hoven, men det varte bare en dag

BARNEROM: Nop, men skal på visning i kommende uke, så kanskje det blir ny plass å bo?

UTSTYR:  Har alt! Absolutt alt

 

STREKKMERKER:  En strek på rumpe, ikke noe å bry seg om 🙂

MELK I BRYSTENE:  Nei

OM FØDSELEN: Nå er jeg klar! (eller, blir man egentlig klar?)

PLAGER: Svært få plager. Hjelper tydligvis å slappe av mye

OPPEGÅENDE:  Kjempe

 

SULTEN: Er ikke så sulten for tiden, mindre enn vanlig

KYNNERE: Ingen enda heller, har hørt at man får mye kynnere når fødselen er nær, så da er det sikkert mange uker til babyen kommer. 

MATKIKK: Banan! hahah, er helt hekta på banan, blir aldri lei heller. Er ikke søtsugen lengre slik jeg var tidligere, og nå spiser jeg ikke godis i det hele tatt, og det føles kjempe bra! 

TUNGT: Det er fortsatt ikke tungt, enda jeg er så nærme fødsel. Men bra er det

HØYGRAVID: Ja er vell egentlig det. Iallefall om noen uker. Men føler meg langt fra høygravid, formen er på topp



Uke 36

7 kommentarer

Siste innlegg