Photoshoot

I natt ble det sykelig seint, la meg ikke før 4-5 på morgenen. Bare fordi jeg hadde en stor fight med en oljeflaske som hadde bekket og lekket ut over hele bordet, Pcn min og Speilreflekskameraet mitt. Mye annet hadde også blitt tilsølet med olje, og olje er ikke bare-bare å vaske av heller. Og ikke kunne jeg vente til neste dag, fordi det hadde kommet olje inne i PC batteriet, og hvis jeg ikke tok det med en gang så kunne det gå riktig ille med den PCn. (Heldigvis var det ikke MACen!!!!!!) Det tok laaaang tid å vaske opp alt oljesølet, og vaske alle gjennstandene som hadde blitt berørt. og perfeksjonist som jeg er så nektet jeg å legge meg før alt var superrent, og jeg måtte tilogmed vaske gulvet før jeg greide å slappe av. 

Men selv om det ble en sen kveld måtte jeg opp tidlig i dag, hadde nemlig en shoppingdate med søstra mi. Vi skulle en liten tur på CitySYd for å gjøre noen små ærend. Men fant ikke noe av det vi skulle ha, var ferdig med hele senteret på 7 min, og dro derfra like tomhendt som da vi kom. Er på utkikk etter en bursdagsgave til kjærsten min, og har leitet byen rundt, men alle er utsolgt! Er ikke det typisk? Var innom en butikk, og de ble utsolgt for 2 dager siden. Hadde jeg bare visst for 3 dager siden hva jeg skulle kjøpe såå… Men jeg har ikke gitt opp enda, har heldigvis fortsatt litt tid på meg.

I morgen skal jeg og søs på gravid photoshoot. Det blir spennende. Må nesten ta litt bilder før babyene blir født. Og det kan jo egntlig skje når som helst nå. I kveld skal jeg lete frem noen fine antrekk jeg skal ha med. Men er veldig usikker på hva. Får lete gjennom hele klesskapet og se hva jeg finner:) 

5 kommentarer

Siste innlegg