Jeg er stolt!

I dag kom endelig eksamensresultatet, kun en dag forsinket. Og det var en HYGGELIG overraskelse! Jeg hadde jo på følelsen at det gikk ganske bra, men man kan  jo aldri være sikkert før man ser det endelige resultatet. Nå er jeg veldig stolt av meg selv! 

Nå har vi også vært på visning, herregud! Hva skal jeg si? Jeg ble sjøsyk av hele leiligheten!  Det var nesten like fint som det ser ut på bildene, men mye annet som var feil. Visning er alltid like spennende, av og til blir man veldig positivt overrasket, og andre ganger er det helt motsatt. Dette var absolutt ikke noe for oss, kan ikke bo et sted man blir sjøsyk. Bygget var faktisk skjevt og jeg ble helt svimmel av å være der inne. De som selger har kun bodd der et år, og nå skjønner jeg hvorfor… Bedre lykke neste gang

8 kommentarer

Siste innlegg