Oppsummering Juni til Desember 2011!!

JUNI

Ut på middag på Solsiden i finværet


Naam

Broren min hadde avslutning i 10.klasse 
Der fikk man spise så mye kake man ville, og jeg smakte på ALT 
Sussi flyttet inn i leiligheten vår. Ellers måtte hun avlives. Men etter ei uke stakk hun av og jeg har ikke sett henne siden, Lurer på hvor hun er i dag, og hvordan det går med henne. Men jeg prøvde iallefall 

Vi dro til Mosjøen på en liten ferie og Dåp. Fløy med et kult propellfly til MOsjøen, det var masse turbulens


Mosjøen var en veldig fin, liten og koselig by 
Den ene dagen dro vi på Grottetur. Jeg var for feig og ventet utenfor. Her er inngangen på grotta
jeg var ikke den eneste som ikke gikk inn heldigvis 

Deretter dro vi på fjelltur. Vi skulle klatre oppover de syv søstre 
Her er fjellet 
Klar til å nå toppen 
Utsikten 
Av rundt 12 personer var jeg nummer 3 til toppen, og på toppen var det kaldt . haha ser ikke så fornøyd ut
Men jeg var kjempe fornøyd 
Vakkert 
På vei tilbake dro vi på en butikk som skulle legges ned, alle varene kostet 5 og 3 kr! Sykt. Hamstret godis 
Så var det dåp til en skjønn liten unge. Det var utrolig koselig 

Jeg fant ut at jeg var gravid! For en fantastisk nyhet! Men fortalte det ikke til noen den første dagen. Inviterte heller familien på grilling, og hadde en liten hemlighet for meg selv. 


Ble hekta på KokkeliMonke og hadde en fun spillekveld 

JULI

Plukket årets første bær 
Mamma ordnet rommet i nyleiligheten girly and pink 
Love it 

AUGUST

I August var vi på vår første ultralyd. Rett etter ultralyden dro vi til Hitra
Hitra er helt fantastisk 
Dro på mange båtturer 
Så på den vakre solnedgangen 
Feiret bursdagen til denne dama 


Søster hadde bursdag og feiret med maange hyggelige jenter 

SEPTEMBER

På Søndagstur
Tar nesten alltid med kamera når vi er på tur, heldigvis 


Fikk meg fastjobb, og dro til Åre på kurs med jobben. Der lå vi på Copperhill hotell 
Det var utrolig fint 


Jeg og søs bestemte oss for å gå til Rønningen. Det var en fin tur, to gravide med bekkenløsning, hehehe 

DESEMBER

Desember startet med pepperkakebaking hos søs

Var på Adventsmiddag hos svigers(Første SØndag i advent, som altså var i November) 

Victoria inviterte på FØRjulaften 


Åpnet noen julegaver 
Klær til Lillegull 
Så julefilm og kosa oss

2 kommentarer

Siste innlegg