Hva skjer med kroppen?

Skjønner ingenting jeg, kroppen henger virkelig ikke med for tiden. Jeg er konstant trøtt, uansett hvor lenge jeg sover. Jeg sover minst 12 timer i døgnet, og fortsatt er jeg like trøtt. Jeg kommer meg ikke opp når vekkeklokka ringer, sover 3 timer over. Og fortsatt vil jeg sove mer. Sikkert kroppen sin måte å lade opp til fødsel på. Og jeg må nesten bare ta all den hvilen jeg trenger før babyen kommer. Er ikke sikkert det blir like mye søvn da., hehe…. Rekker ikke gjøre så mye om dagene siden jeg sover bort hele dagen, så jeg blir litt stressa også. Det dukker alltid opp nye ting på kalenderen jeg bare MÅÅÅ gjøre, så får ikke roa i kroppen. (Har akkurat fått pensumliste, så til våren blir det hele 7 eksamener! Bare å begynne å lese nå)

I morgen er det ultralyd, på Torsdag skal jeg øvelseskjøre med mamma, og på Fredagen har jeg dobbel kjøretime, som høygravid; Men det var vist helt ok! I tillegg skal jeg på en slags gruppe på sykehuset så fort som mulig, venter bare på time nå. Jeg må ordne klart til bursdagene til kjæresten min som er på Lørdagen, så skal vi på visning i kveld, og i tillegg må jeg ransake hele bua vår for å finne noen bøker som ligger under en haug med esker. Puuh

7 kommentarer

Siste innlegg