Feil med øya!

Etter UL i dag hadde jeg noen ærend i byen. Først måtte jeg på ATB fordi jeg er møkklei av systemet deres. Da jeg skulle ta bussen i dag funket ikke busskortet. Jeg hadde fyllt på det på nettet noen dager tidligere, og det har funket annenhver gang. Denne gangen funket det ikke, selv om jeg hadde betalt og alt så greit ut i nettbutikken deres. Så jeg måtte innom å klage og høre hva problemet var. Det ordnet seg, men strevsomt at man MÅÅÅ innom for å få de til å fikse opp i problemene de har med systemet som absolutt ikke fungerer slik det skal. 

Deretter tuslet jeg i byen, og gikk forbi en brillebutikk som hadde en stor plakat på viduet “Vi utfører synstest”! Jeg har lenge tenkt å sjekke synet, for i de siste månedene har det blitt litt “blury” når jeg har stirret på PC skjerm lenge, eller på TV. SÅ tenkte det var på tide og sjekke om jeg trenger lesebriller eller hva som er feil med synet mitt. Dama i butikken sjekket synes mitt og sa jeg hadde skjev hornhinne?! Hva enn det betyr…. Har aldri hatt noen problemer med synes tidligere, men nå har jeg altså skjev hornhinne. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, men skal tilbake litt senere…. 

Nå skal jeg bake muffins. JIPPI

6 kommentarer

Siste innlegg