Budrunde

I morgest sto jeg opp tidlig for å følge med en budrunde. Men etter ei stund måtte jeg legge meg igjen, er jo stuptrøtt uansett hva jeg gjør og hvor lenge jeg sover så. Og det er så deilig å ligge leeeenge! Sto ikke opp igjen før i 2 tida, and I Love it!

I og med at jeg ikke rakk å bake muffins i går, så ble det i dag i stedet. Er ikke spesielt fan av  å bake, men er fornøyd med resutatet. Resten av dagen skal jeg bruke på å slappe av, for i morgen er det fullt kjør fra morgenen av. Blir blandt annet spennende å se hvordan budrundene ender, det er nemlig 2 steder vi er meget interessert i. Hater å vente slik i spenning!

Skal shoppe litt i morgen, det er nemlig noen småting jeg mangler til babyen.  Så skal jeg øvelseskjøre med mamma. Det blir interessant. Håper ikke jeg skremmer henne! Slik jeg gjorde sist vi øvelseskjørte. 

 

Ny ring jeg kjøpte her om dagen, love it:
Klær til lillebaby

Bursdagsgave til kjæresten min! Han har nemlig bursdag på Lørdag! <3 

2 kommentarer

Siste innlegg