Avlyst

I går skulle jeg egentlig øvelseskjøre med mamma, men så ble det full storm her og glatt på veiene så vi måtte avlyse øvelseskjøringa. Jeg er så utrygg på veiene enda at vi fant ut det kom til å bli for utrygt. Er jo høygravid trossalt så må være forsiktig. Da jeg voknet i morgest var det fortsatt storm/orkan så jeg avlsyte timene på kjøreskolen også. Får heller ta det igjen når være er litt mer stabilt. Orket ikke tanken på å dra ut på isen i full storm i formen her.

Dro en tur til byen idag for å skaffe ei bok jeg trenger til eksamen. Den hadde de ikke, den må visst bestilles fordi den er for gammel. Så jeg får den i neste uke, og det er ok, det er jo flere måneder til eksamen. Dro innom Zara en tur, og de har jo såååå mye søtt i Zara Baby. Endte opp med å kjøpe en bukse og to luer til lillebaby: 

1 kommentar

Siste innlegg