How will I manage?

Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt jeg, timeplanen er jo stappfull hver eneste dag! I dag kom jeg meg ikke opp kl 08.00 som planlagt, det ble plutselig 3 timer senere. SÅ jeg rakk ikke legen! At det går an! Men i går fartet jeg hele dagen, og det ble kjeeempe sent før jeg sovnet. Så det er kanskje ikke så rart jeg ikke kom meg opp….

I dag, morgen og Fredag har jeg full timeplan igjen. Får ikke ro i kroppen fordi det er så mye som skal gjøres. Bare i dag så har jeg igjen følgende:

  • hente en pakke
  • sende to brev
  • ta 8 telefonsamtaler
  • komme videre med scrapboka mi
  • lære meg bilstolen til babyen
  • trene styrke og kondisjon 
  • vaske rundt hele leiligheten en siste gang
  • vaske kopper og klær
  • stryk siste lasset med babyklær
  • løse gamle eksamensoppgaver
  • skriv i dagbok
  • fikse negler
  • Se på fødselsvideoer ang pusteteknikk

 

Da jeg var en tur i byen i dag fant jeg noen scoop til Lillegull igjen. Overrasket? hahah

11 kommentarer
    1. Å,det er såå kjekt å handle babyklær..åsså så smått det er da 🙂 Natalie er 3 år snart,ho har begynt å skulle bestemme selv hva ho vil ha :O

    2. hahah..tru du må hold d gående t helga viss du ska bli ferdi me alt herre:p nekte å tru at du bli ferdi me alt d her i dag as:o

    3. Mye av det på “lista” kan vel kalles prioriteringer 😉
      MÅ ikke trene, når man kan bruke husvask som trening. Og man MÅ heller ikke stryke babyklær 😉 Tror du han bryr seg om det ? 😀
      Lykke til 😀

    4. Tro meg – du kommer ikke til å rekke å bruke alle klærne du har kjøpt før de er for små=) Jeg har vært ganske sparsommelig med hva jeg har kjøpt og heller kjøpt underveis, og vi har også klær som blir pakket bort ubrukt… Mest fordi vi har arvet endel da. Og vi har en haug med klær som vi kun rakk å bruke én gang! N er snart 4mnd, og har begynt vokse ut av enkelte 68 klær. Han brukte 48 da han kom til… 56 passet han i 2uker.

    5. snowiesblogg: hehe, sykt! ja, da e itj d sikkert vi rekk bruk alt nei, hvis d kun passe i 2 uka. men følt æ hadd så lite i nyfødt så æ mått bare ha litt mer. sjer for mæ at dem må skiftes på så ofte:P Men tru itj æ treng nå mer no nei, har vell egentlig nok. Tine har vært litt mer fornuftig enn mæ her 😛

    6. Hei Linda!
      Ikke ta denne kommentaren ille opp; det er godt ment..
      Du STRESSER for mye! Senk skuldrene, ting faller på plass når lillegull kommer. Han bryr seg ikke om bodyene er strøket, kanskje føles de bedre å ha på når de er litt krøllete..? Leiligheta di er rein nå, du trenger ikke den siste rundvasken. Tenk så mye tid du har til scrapbooking i fødselspermisjon. (JA; det blir travelt, men du vil ha øyeblikk med “fri” der også 😉
      Det er babyen som kommer til å være det viktige for deg om få uker. Ikke alt det rundt! Nyt heller den siste tida som gravid nå, og la roen og følelsen av at du gleder deg bare komme 🙂

Siste innlegg